Tuesday, September 9, 2008

aku yang bengang...

eiiiiiiiiiiiiiiiii.....hari ni, aku bengang sangat........sangat2x!!dah lah malam tadi punya bengang pon x hilang lagi, tambah lak bengang hari ni. dah jadi bengang kuasa2! ni sume EPUL punya pasal...pasal die aku lambat gi keje td...ish...bengong...dah tu, naseb baik aku tak langgar anak kucing malam tadi. kalu x, bergelar pembunuh aku hari ni. ish, die tu..... tak habis2 wat aku ni bertambah darah tinggi...ada ke lebih pentingkan game bola dari aku...makan jelah game tu senang....kang aku cari pakwe yang lagi GANTENG kang baru tau...ingat aku ni tunggul ke pe...bile aku senyap, tau lak marah...adoiyai...tulah...cakap mak x mo dengar...ni ah padahnye kecik2 nak bercinta...aiseh...leceh!!dah ler kat praktikal ni bosan NAUZUBILLAH...internet lak jap2 elok jap2 osak...aiyak....

No comments: